فرهنگ و هنر

سومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی برگزار می شود

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی معاونت هنری به نقل از گزارش دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسین اسماعیلی (مدیرکل دفتر آموزش) اعلام کرد: سومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی در ادامه آسیب‌های اجتماعی از نظر فرهنگی و به منظور تحقق راهبرد. نوین بهره‌گیری از هم‌افزایی نیروی عظیم مردمی و با شعار اجتماعی شدن، کاهش مصرف در مصرف مواد مصرفی و توسعه مشارکت‌های مردمی، تیرماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های اول و دوم جشنواره فرهنگی-هنری یاریگران زندگی، با اقبال و مشارکت در بالا، بویژه در بین جوانان و نوجوانان مورد علاقه. یکی از مهمترین اهداف این تلاش جمعی به کارگیری ابزار فرهنگی و هنری به منظور ارائه پیام‌ها برای رشد فکری و بیداری مخاطبان است تا رسالت هنر در این مسیر بسیط را در نهایت به نیکی برساند. 

اسماعیلی در ادامه گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی در رشته‌های طراحی، پوستر و عکس و بخش جنبی (انیمیشن، اینفو و موشن گرافیک- کاریکاتور و داستان نویسی) توسط دفتر برنامه ریزی و آموزش معاونت‌های هنری امور هنری با همکاری دفتر آسیب دیدگی‌ها وزارت اجتماعی و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگ توسعه و توسعه مشارکت‌های مردمی – اداره کل فرهنگ و مرکز مبارزه با مواد مخدر مصرف می‌شود. 

اسماعیلی با اشاره به جشنواره گفت: آشنایی هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه‌های فرهنگ و هنر با گفتمان یاریگران زندگی، جمع آوری آثار هنری تولید شده با موضوع توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی به گروه‌های مخاطب، ایجاد توجه و نگاه ویژه به موضوع آسیب‌های اجتماعی، اجتماعی و بزه، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مصرف مواد مخدر، مصرف دارو در جهت مشارکت مردم در طرح یاریگران زندگی، ایجاد بستر مناسب برای ایفای نقش هنرمندان در آموزش و فرهنگ‌سازی به عنوان عناصر اصلی امر، تهیه بانک اطلاعات. از هنرمندان و ارائه دهندگان فرهنگی و هنری فعال در این حوزه، آثار و آثار به منظور تعیین گروه‌های مرجع هنری برای آثار و آثار آینده، مقاومتی تولید کننده مرکز مبارزه با مواد مخدر با مؤسسات هنری و هنرمندان در سراسر کشور از این رویداد مهم است. فرهنگی و هنری است. 

وی سپس به تشریح موضوعات و موضوعات جشنواره پرداخت و افزودن به مهارت‌های زندگی (خودآگاهی، مهارت‌های ارتباطی، مهارت حل مسائل، مهارت تصمیم گیری، مقابله با اثرات منفی، روش‌های کنترل استرس، مهارت تفکر خلاق) تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، حجاب، انتخاب آگاهانه، همبستگی ملی، ایران آباد، عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی، امید آفرینی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نماز و آرامش از موضوعات و موضوعات جشنواره است. 

اسماعیلی در خصوص نحوه شرکت در جشنواره گفت: هر شرکت کننده می‌تواند در رشته انتخابی، مقدار ۵ اثر را به دبیرخانه ارسال کند. تمامی شرکت‌های ارائه دهنده برای شرکت در جشنواره باید از طریق سایت www. amoozeshehonar. farhang. gov. ir فراخوان و فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره، آن را همراه با فایل حاوی آثار به آدرس ایمیل: yarigaran1@gmail. com و همراه با آثار به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران- خیابان حافظ خیابان استاد شهریار جنب تالار معاونت امور هنری دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری ارسال می‌کنند.

به گزارش خبر گزاری سنه دژ به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا